စာဘာလို႕မဖတ္တာလဲ။
ဘယ္လိုစာေတြဖတ္ၾကမလဲ။
9. စာဘယ္သူဖတ္ခိုင္းလို႕လဲ။ စာဖတ္ျပီး ဘာလုပ္လို႕ရလဲ။
a. ဘယ္သူမွ မဖတ္ခိုင္းပါဘူး။
b. ကိုယ္လုပ္မွ ကိုယ္ရမွာပါ။
c. ခက္တာက ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ တိုက္တြန္းအားေပးမွဳ႕နဲ႔ ပံပိုးကူညီမွဳေတြမရွိသေလာက္နည္းပါးခဲ့တာပါ။
d. (စာၾကည့္တိုက္၊ စာၾကည့္တိုက္အသင္း၊ စာဖတ္ခန္း။)
e. ဘယ္သူေတြ ခ်မ္းသာသြားၾကသလဲ။
f. အလုပ္ဘယ္သူေတြရသြားလဲ။ အသိေတြ၊ အတက္ေတြမရ။
g. သင္ခန္းစာ။ အလြတ္က်က္။
h. ျပန္လည္ဆန္းစစ္။
i. စာေမးပြဲ (အတင္းတင္)။
ii. မေအာင္မရွိ ငါ့တပည့္။
iii. ေဒါက္တာဘြဲ႔ရ။
iv. ဘယ္ႏွစ္ပုဒ္က်က္။
v. Royal Road အလ်င္လို လမ္းတိုလိုက္။
i. စာေမးပြဲ (ေမးခြန္းထုတ္ျခင္း)။
i. ေမးခြန္းပံုစံႏွင့္ အမွတ္ေပးစနစ္။
ii. ဓမၼဓိထန္လား။ ပုဂၢလဓိထန္။
j. အေမးစာသား။
k. ငါးပုဒ္ေမး။ ေလးပုဒ္ေျဖ။
l. ေမးခြန္းလွည့္။
m. ေမးခြန္းမတိုး။
n. က်က္သြားတဲအထဲမပါ။
o. အတင္းမတြန္းနဲ႔ ေရမြန္းသြားမယ္။
i. ေရကန္ေရာက္ေအာင္ပို႕ႏိုင္ေပမဲ့ ေရေသာက္ေအာင္ေတာ့ အတင္းမရြက္ေဆာင္ႏိုင္ပါဘူး။
p. စြမ္းရည္အဆင့္ငါးခု
i. ျပန္လည္သံုးသပ္။
ii. ဗဟုသုတ
iii. သံုးသပ္
iv. ျပန္လည္စမ္းစစ္
v. ေနာက္တစ္ခု
q. ေက်ာင္းဘာေၾကာင့္တက္တာလဲ။
i. အလုပ္လိုခ်င္လို႕
ii. ဂုဏ္လိုခ်င္လို႕
iii. စာတက္ၾကီး။ ေသစာရွင္စာ။ ေရးတက္ဖတ္တက္။
r. ေက်ာင္းရည္ရြယ္ခ်က္။
i. ပတ္၀န္းက်င္ေကာင္းဖန္တီး။
ii. အေလ့အက်င့္ေကာင္းေတြဖန္တီး။
iii. အေတြ႕အၾကံဳေကာင္း။
s. ေက်ာင္းဆိုတာ
i. ဓါတ္ဆီဆိုင္။ ေရွ႕ဆက္သြားျခင္ရင္ လာျဖည့္။ ဆက္သြား၊
ii. ဆီကုန္ရင္ ေျဖးသြားမယ္။ ေႏွးသြားမယ္။ ထပ္ျဖည့္။
iii. ဟိုတယ္လို ေပ်ာ္ပြဲစားရံုမဟုတ္ အားကစားေလ့က်င္းေရးစခန္း။
iv. ၀န္ေဆာင္မွဳ႕ အရည္အေသြး။
t. ပတ္၀န္းက်င္သံုးခု။
i. တည္ျငိမ္ေနေသာ ပတ္၀န္းက်င္
ii. လွဳပ္ရွားစ ပတ္၀န္းက်င္
iii. ေျပာင္းလဲမွဳ႔မ်ားေသာ ၀န္းက်င္
iv. လက္ရွိ ပတ္၀န္းက်င္။ လြန္ခဲ႔ေသာႏွစ္အနည္းက
u. ဘန္႕ခ်မာ့(ခ)ကင္း
i. သိသာရံု
ii. ေလ့လာရံု
iii. ေျပာင္းလဲရံု
v. ဘယ္သူေတြ ေလ့လာသင္ယူရာမွာ ျမန္သလဲ။
i. အစဥ္သင့္ျဖစ္ေနတဲ့သူေတြ
w. ႏိုင္ငံျခားသားမ်ား။
i. စီးပြားေရးသမားမ်ား။ သံရံုး၀န္ထမ္းမ်ား။ ျမန္မာလို ေျပာတက္။ သင္ၾကားဖူးသူမ်ား။
x. ပညာေရးဆိုတာ။
y. ေျပာင္းလဲမွဳ႕။
z. လိုက္ေလ်ာညီေထြ။
aa. တုန္႕ျပန္မွဳ႔ျမန္။
bb. ဒါ ျမန္မာျပည္။
cc. စာေတြေခါက္ထား။
dd. လုပ္တက္ရင္ ကိုယ္တိုင္လုပ္ပါလား။
ee. ဒါမ်ိဳးေတြ ရိုးေနျပီ။
ff. အခုမရေတာ့ဘူး။
gg. စဥ္ဆက္မျပတ္ေလ့လာေနေသာ အဖြဲ႔အစည္း။
hh. စဥ္ဆက္မျပတ္ေလ့လာသင္ယူေနေသာ ႏိုုင္ငံ။
ii. တသက္တာ သင္ယူေလ့လာေနသူ။
jj. စည္းစနစ္တက်ေလ့လာျခင္း။
kk. ပတ္၀န္းက်င္မွ ေလ့လာသင္ယူျခင္း။
ll. သင္ၾကားျခင္းႏွင့္ ပို႕ခ်ျခင္း။
mm. ဘာေတြသင္ၾကားရရင္ေကာင္းမလဲ။
No comments:
Post a Comment