Thursday, January 29, 2015
2015
Cold inside -
၂၀၁၅ မွာ ဘာလုပ္ရမလဲဆိုတဲ့ ေမးခြန္း။
ပတ္၀န္းက်င္က (Business Environment) အရင္ကထက္ ပိုမိုလွဳပ္ရွားေျပာင္းလဲလာတယ္။ (Dynamic)
ေျပာရရင္ အေတာ္အတန္တည္ျငိမ္ Simple and Stable ကေန အေတာ္လွဳပ္ရွားေျပာင္းလဲလာတယ္။ (Dynamic)
မတည္ျငိမ္မွဳေတြ၊ မေရရာမွဳေတြနဲ႔ ၂၀၁၅ ကို ဘယ္လိုျဖစ္ေက်ာ္ၾကမလဲဆိုေတာ့ကာ ႏိုင္ငံတကာကလိုေ စာင့္ၾကည့္ ေနရမဲ့ အခ်ိန္မဟုတ္ပါဘူး။ (Wait and See Period) မဟုတ္ပါဘူး။
ဒီမွာရွိတဲ့ လုပ္ငန္းေတြက အေသးစား အလတ္စားဆိုေပမဲ့ SME (Small and Medimum Enterprise (SEM) လို႔သာေခၚတာ တကယ္ေတာ့ တကယ့္အငယ္စားေလး (Micro) ေလးေတြပါ။
ႏိုင္ငံတကာက လုပ္ငန္းေတြက ႏိုင္ငံတကာမွာ ရွိတဲ့ လုပ္ငန္းေတြ MNC (Multi-National Companies) ျဖစ္ပါတယ္။
ေစ်းကြက္ ထဲမွာ က်ေနာ္တို႔က ဦးေဆာင္ေနတဲ့ အမွတ္ တံဆိပ္ေတြ (Leading Brand) ေတြမဟုတ္ပါဘူး။ ရွိလွ စိန္ေခၚေနတဲ့ (Challenger Brand) ေတြပါ။
ေခါင္းေဆာင္အမွတ္တံဆိပ္ေတြက စစ္ျပင္ေနတဲ့ အခ်ိန္ Contraction Defense ျဖစ္ေနႏိုင္တာမို႔
က်ေနာ္တို႔အားလံုး အားေမြးျပင္ဆင္ေနရမဲ့ အခ်ိန္ (Passer-By) ပါ။
ေခတ္ေျပာင္းရင္ လူေျပာင္းသလို အမွတ္တံဆိပ္ေတြလည္း ေနရာ အတက္အက်ရွိေနတက္တယ္။
ဆိုးတာက ဒီေနရာက ေနရာေပ်ာက္သြားမွာပါ။
ဒီအခ်ိန္က က်ည္ဆံကို ခဲထားရမဲ့အခ်ိန္ (Bite the Bullet) (သို႔) ေဆးခါးၾကီး (Bitter Pill) စားရမဲ့ အခ်ိန္ပါ။
မဟုတ္ရင္ ကိုယ့္ေသတြင္းကိုယ္တူးထားသလို (Digging your own hole) ျဖစ္သြားႏိုင္ပါတယ္။
မဟုတ္ရင္လည္း အရွင္လတ္လတ္ ေျမျမဳပ္ျပီးသြား ျဖစ္သြားမယ္။ (Buried Alive).
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment