Friday, July 10, 2015

The development of Marketing Philosophy

၁၉၅၀ မွာ ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးကို စားေသာက္ကုန္လုပ္ငန္းေတြမွာ က်ယ္ျပန္စြာသံုးစြဲခဲ့ၾကတယ္။
၁၉၆၀ မွာ ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးကို လုပ္ငန္းခြင္သံုးလုပ္ငန္းေတြမွာ က်ယ္ျပန္စြာသံုးစြဲခဲ့ၾကတယ္။
၁၉၇၀ မွာ ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးကို လူမွဳေရးလုပ္ငန္းေတြမွာ က်ယ္ျပန္စြာသံုးစြဲခဲ့ၾကတယ္။
၁၉၈၀ မွာ ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးကို ၀န္ေဆာင္မွဳလုပ္ငန္းေတြမွာ က်ယ္ျပန္စြာသံုးစြဲခဲ့ၾကတယ္။
၁၉၉၀ မွာ ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးကို ကမၻာလံုးဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းေတြမွာ က်ယ္ျပန္စြာသံုးစြဲခဲ့ၾကတယ္။
၂၀၀၀ မွာ ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးကို အြန္လိုင္းလုပ္ငန္းေတြမွာ က်ယ္ျပန္စြာသံုးစြဲခဲ့ၾကတယ္။

No comments:

Post a Comment