Why Marketing.....or the progression of Marketing
The progression of Marketing
(1) Exploiter
(2) Educator
(3) Partner
ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးကို ဘယ္လိုသံုးေနၾကလဲ။
တခ်ိဳ႔က ေၾကာ္ေအာင္ျငာတယ္။ ရိုက္တယ္။ မွန္ကန္ဖို႔ထက္ ေရာင္းေကာင္းဖို႔ပဲ စဥ္းစားတယ္။
စကားလံုးေတြနဲ႔ စြဲေဆာင္တယ္။ စည္းရံုးတယ္။
ပံု (၁) ကို ၾကည့္ပါ။
တခ်ိဳ႔က သင္ေပးတယ္။
စားသံုုးသူေတြ ၀ယ္ယူသူေတြက အခ်က္အလက္ေတြနဲ႔ သုံးစြဲပံုေတြကို မွန္မွန္ကန္ကန္ အသံုးျပဳတက္လာေအာင္။
ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးက လိုအပ္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကို ပံပိုးေပးတယ္။
ပံု (၂) ကို ၾကည့္ပါ။
တခ်ိဳ႔ၾကေတာ့ စားသံုးသူရဲ႔ အခန္းကို အေလးထားလာတယ္။
နားေထာင္လာတယ္။
စားသံုးသူရဲ႔ အၾကံဥာဏ္ကို ရယူျပီး ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ ၀န္ေဆာင္မွဳေတြ ကုန္စည္ေတြကို ထုတ္တယ္။
အမွန္ေတာ့ ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးဆိုတာ အစက
အသံုးခ်သူေတြအျဖစ္ျမင္ၾကတယ္။
ေနာက္ေတာ့ လိုအပ္တဲ့ သတင္းအခ်က္ေတြကို ျဖည့္ေပးတဲ့သူေတြလို႔ ျမင္တယ္။ ေနာက္ဆံုးမေတာ့ လက္တြဲေဖၚေတြလို႔ ျမင္လာၾကပါျပီ။
သင္တို႔ေကာ ဘယ္လို ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္သူေတြနဲ႔ ေတြ႕ေနၾကျပီလဲ။
ေၾကာ္အာင္ျငာေနတဲ့သူေတြကို လက္မခံၾကဖို႔လိုပါမယ္။
ေစ်းကြက္ေဖၚေဆာင္ေရးနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ က်င့္၀တ္ေတြ ခ်မွတ္ၾကဖို႔။ လိုက္နာၾကဖို႕ လိုပါမယ္။
No comments:
Post a Comment